8 Mayıs 2014 Perşembe

07.05.2014

Merhaba,

Bugun bacak gunumdu ve her bacak gunu oldugu gibi agrinin en cok oldugu gunlerden biridir.

Sabah kahvaltisi;
1 buyuk dilim kizarmis ekmek
1 salatalik
2 domates
1 tatli kasigi bal
1 tam haslanmis yumurta
4 cay bardagi sekersiz cay

Saat 15:00 antremana basladim
Antremanim,
Ilk olarak 35 dk'da 5 km kosu. Ardindan 10 dakika lvl 4'te eliptical. Sonrada bacak antremani. 


Bunun sonunda da ellerime 10'ar kg dumbbell alarak 24'er adim seklinde 2 set yuruyus.

Antreman sonunda ayaklarimin titredigini hala hatirliyorum. Ve su an bile kalcalarim agriyor yururken. 😁

Spor sonrasi yaklasik saat 18:00 gibi salata yaptim yedim.

Ve aksam yemegi saat 20:00

1 tabak pilav ustu kuru fasulye.
1 buyuk dilim ekmek.
1 kase cacik
1 kase cekilmis mercimek corbasi

Gs-eskisehir maci vardi amca oglunda mac izledik tabi bu sirada cekirdek,fistik,findik,badem (toplamda 1 kase) yedim. Yine 5-6 bardak cay.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder