20 Şubat 2014 Perşembe

21.02.14

Dun o kadar yorulmusum ki (onceki gece cok hareketliydi uyumadim butun gece) isten 3:30pm'de ciktim. Saat 5:00 pm'de uyudum sabah 5:50 am'de kalktim.

Derken hizli bir sekilde el yuz yikama ve tren istasyonuna hizli adimlarla gittim. Sabah 7:00 ise basladim yine. Bugun farkli olarak isten 2 arkadas ayriliyor ( Luca ve Jason) kafa cocuklardi vesselam. Ingiliz bu arkadaslar ve eglenmeyi iyi biliyorlar. Kulturlerinde dunyayi iplememek var biraz.

Bugun is erken bitecek saat 2:00 pm civarinda. Sonra birlikte pub'a gidecegi bakalim ne olacak. Bu grupla en son gittigimde sonunu hatirlamamistim ki hala bilmiyorum ne oldu.

Burada hayat kesinlikle turkiye gibi degil. Maddi acidan bir kayginiz yok. Manevi acidan ise durum biraz farkli. 

Cayi ozledim mesela...
Buda benim buradaki lakabim #stud ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder